martes, 21 de enero de 2014

My Oracle Support Outage Planned for Weekend of January 31, 2014

Source: MOS My Oracle Support Site
My Oracle Support Outage Planned for Weekend of January 31, 2014

An outage is planned for My Oracle Support on Friday January 31, 2014 starting at 9:00 PM Pacific Time (Saturday February 1, 5:00 AM GMT/UTC) for system maintenance.

All My Oracle Support functionality will be inaccessible starting at 9:00 PM Pacific Time. We encourage you to plan accordingly and to download any information that you may need ahead of time. Please write down your Support Identifier so that you will have it available if you need to call.

For urgent issues during the outage, please call your local Oracle Support center. Phone numbers globally may be found on the Oracle Support Contacts Global Directory.


Scheduled StartFriday January 31, 2014 / Saturday February 1, 2014
OrlandoFriday/Saturday 12:00 Midnight
San FranciscoFriday 9:00 PM Pacific
LondonSaturday 5:00 AM
ParisSaturday 6:00 AM
BangaloreSaturday 10:30 AM
TokyoSaturday 2:00 PM
GMT/UTCSaturday 5:00 AM

Thank you in advance for your patience and we apologize for any inconvenience.

Todos los Sábados a las 8:00PM

Optimismo para una vida Mejor

Optimismo para una vida Mejor
Noticias buenas que comentar