sábado, 17 de enero de 2015

Stop MOS: Friday January 30, 2015

There will be a full outage of My Oracle Support starting from Friday January 30, 2015 at 9:00 PM Pacific Time (Saturday January 31, 2:00 AM GMT/UTC).

All My Oracle Support features will be available starting on Saturday January 31, 2015 at 2:00 AM Pacific Time (Saturday January 31, 7:00 AM GMT/UTC) except My Oracle Support Communities which will be available Saturday January 31, 2015 at 6:00 AM Pacific Time (Saturday January 31, 11:00 AM GMT/UTC).

During this outage, users can continue to search My Oracle Support Knowledge base via https://support-lite.oracle.com and also access a read only version of My Oracle Support Community via https://community.oracle.com. All other My Oracle Support functionality will be unavailable.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Te agradezco tus comentarios. Te esperamos de vuelta.

Todos los Sábados a las 8:00PM

Optimismo para una vida Mejor

Optimismo para una vida Mejor
Noticias buenas que comentar