viernes, 1 de febrero de 2013

My Oracle Support Outage Planned for Weekend of February 1, 2013


A 2.5 hour outage is planned for My Oracle Support on Friday February 1, 2013 starting at 9:00 PM Pacific Time (Saturday February 2, 5:00 AM GMT/UTC) for system maintenance.

All My Oracle Support functionality will be inaccessible for approximately 2.5 hours starting at 9:00 PM Pacific Time. We encourage you to plan accordingly and to download any information that you may need ahead of time. 

Please write down your Support Identifier so that you will have it available if you need to call.

For urgent issues during the outage, please call your local Oracle Support center. Phone numbers globally may be found on the Oracle Support Contacts Global Directory page.

Complete My Oracle Support Outage
Scheduled Start Friday February 1, 2013 / Saturday February 2, 2013
Orlando Friday/Saturday 12:00 Midnight
San Francisco Friday 9:00 PM Pacific
London Saturday 5:00 AM
Paris Saturday 6:00 AM
Bangalore Saturday 10:30 AM
Tokyo Saturday 2:00 PM
GMT/UTC Saturday 5:00 AM
Duration: 2.5 Hours

Thank you in advance for your patience and we apologize for any inconvenience.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Te agradezco tus comentarios. Te esperamos de vuelta.

Todos los Sábados a las 8:00PM

Optimismo para una vida Mejor

Optimismo para una vida Mejor
Noticias buenas que comentar